من دخترم ۷۸ بود با وزن ۹۸۰۰ ۱۸ ماهگی
از بس ورجه وورجه میکنن وزن نمیگیرم پسر من یک ثانیه یجا نمیشینه همش در حال بدو بدو کردنه هر چی میخوره هضم میشه با این همه بدو بدو
عزیزم نگران نباش پسر منم امروز بردم ۱۰ کیلو بود قدش ۹۰ اشتها ی خوبی هم نداره پسر منم ۱۸ ماهشه 😒😒😒نمیدونم بچه ها اینجوری ان البته مهم سلامتیشونو همین زنده و سلامت هستن کافیه خودتو اذیت نکن
وا خدا عقلت بده عزیزم🙄 همه چیش خوبه که ماشالله. برو یکم رو خودت کار کن بچه رو اذیت نکن 😐
منم بچم ریزه اشتهاش کمه خیلی ناراحتم
غصه چرا نرماله دیگه مگه حتما بچه باید چاق و تپل باشه هم قدش هم وزنش ماشالا خوبه
ماشالا بجاش قدش بلنده وزن درست میشه بالاخره 😍
خوبه ک ماشالله بهش
قد و وزن تولدش چند بوده؟
خوبه عزیزم نگران نباش
عزیزممن بچم ۱۹ ماهشه وزن ۸۸۰۰ و قدش ۸۰ تاس 🥲🥲🥲
ناشکر نباش انقدر
خوبه که
دختر من دو سال و نیمه وزنش ایقدع
دختر منم همین بود تازه قدش کمتر بود منم کم آوردم هر کاری میکنم وزن نمیگیره
بچه من ۱۳ هست
خوبه که عزیزم تازه دخترا یکم ریز ترن تا پسر
مارو چی میگی 8کیلوعه پسرم 🥴🥴🥴
من ۹ کیلوعه الان خداکنه حداقل ۱۰ بشه تا واکسنش😕
۱۵ ماهگی چند بود عزیزم ؟
اضافه نکرده یعنی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.