۱۰ پاسخ

وزنش و قدش به تو و باباش رفته نباید با بچه دیگ مقایسه کنی تواین سن بچها شیطونن زیاد نمیخورن بچهای همه همینن ناراحت نباش مهم این سالمه خدا برات حفظش کنه نگران نباش ویتامین اینا چی بهش میدی

تا جایی که دیدم اکثر بچه ها تو این سن همین حدوداس وزنشون.
میگن کمه ولی خب وقتی وابسته شیر میشن و غذا نمیخورن وزنشونم همینه دیکه

دختر من ۹ کیلوعه🥲

منم وزن کم هست ۸۸۰۰خیلی چیزای مقوی میدم اما نمی خوره

پسرمنم ۱۰ و۳۰۰ بود گفت رونمودار خوبه.ولی خیلی لاغره بازم میگم فدای سرش جونش سلامت باشه خداروشکر که سالم هستن عزیزم

دختر من ۹ کیلویه

من تازگی دخترمو بردم دکتر گفت یکمی قد و وزن عقبه اونم چون شیر زیاد میخوره میلی به غذا نداره زیاد براش کلی سویق سفارش دادم هم برای قد خوبه هم وزن

دختر منم ۱۰ کیلو و نیم هست قدش ۸۴ خوبه اما وزنش کمه البته بهداشت گفت خوبه

پسر منم خدا کنه ۱۰ و نیم کیلو بشه 🥲 منم همش غصه ی وزنش رو دارم

مگه باید چقدر باشه عزیزم؟ واکسن زدی؟ قد و وزن نسبت به تولد روی نمودار باشه کافیه

سوال های مرتبط