😐خب یعنی چی چی من ماه نهم دیروز داشتم اشپزخونه لیس میزدم کابینت تمیز میکردم گاز پاک میکردم بعدشم جارو، اگه مشکلی نداری خب بکش
من از اول تا همین العان خودم جارو برقی میکشم ی روز در میون 🫡
☹️من از ماه اول تا الان ی روز در میون جارو برقی میکشم
من کلا خودم کشیدم تاالان
البته به جز تایمی که بالا میاوردم
اگر مشکلی نداشته باشی مانعی نداره
من از اولش همیشه خودم کارامو انجام دادم حتی خونه تکونی عید هم تنهایی انجام دادم هیشکی کمکم نداد شوهرمم اصلا کمکم نمیده
برای منم از اول بارداری جارو کشیدن و شستن سروسیها با همسرمه گاهی ظرفها رو هم میشوره.
من فقط غذا میپزم و ظرفها رو میچینم تو ماشین.
من با دوتا بچه شیطون کثیف کار و دیسک کمر بخوام هی جارو کنم دهنم سرویسه ده روز یه بار شوهرم میکشه چون خیلی خونمون اتاق و بالا پایین داره سخته خودم میشینم هرجا خیلی کثیفه جارو دستی میکشم بچه هام عادت کردن بعد غذا میپرن واسم میارن
از اولش کشیدم
منم همه کارامو خودم انجام میدم...همسرم وقت نداره بخام ازش کمک بگیرم دوس ندارم به کسیم رو بزنم...اوایل جفتمم پایین بود ولی خداروشکر مشکلی پیش نیومد ...همیشم خونم مرتبه
من ۲ باردای داشتم از اول تا اخر خودم جارو کشیدم الان هم میکشم
من همه کارا خونه خودم میکنم غیر از جارو برقی همسرم کمک میکنه.البته این چند روز دکتر گفته خوب استراحت کن دردات زیاد نشه تا زایمان کنم
من همیشه مجبورم کارام خودم کنم شوهرم ک همش کار داره نیس کمکم خودمم شهر غریبم
من از از اول ازدواج شوهرم جارو برقی و تی میکشه البته چون مهمون نداریم و دو نفریم هفته ای 1 بار. خونه پدری هم نکشیدم🤭فکر نکنید تنبل هستما
همه کار انجام میدم جز این
جارو جرات ندارم بکشم ظرف میشورم گاهی اشپزی وگردگیری میکنم. اگه خیلی کارکنم زیردلم درد میگیره نمیدونم طبیعیه یا نه
من از اول بارداری ی روز در میون کل خونه روگردگیری جارو طی میکنم
آشپز خونه ام همینطور
من از اول خودم کشیدم همش
یعنی چی ماه نه من خودم کارای خونه انجام میدم از جارو اشپزی بگیر تا تمیز کاری ماه دهم هستم
من تا الانم همه کارای خونه رو میکنم،🥹
من از اول تا الان با جارو دستی میکشم
به نام خدا
خودم همه کار انجام میدم🫠😂
من دقیق 27هفته ام از اول بارداریم تا الان خودم جارو میکشم چون مهمون نداریم هیچ وقت فقط من همسرمیم خونه مون نیاز به جارو نداره زیاد دو هفته یه بار جارو میکنم بعضی وقتا همسرم کار نداشته باشه خونه باشه اون جارو میکنه
🤣🤣من ۸ ماهه نکشیدم
من از اول تا الان همه کارای روز مره قبل بارداریمو انجام میدم
من هر روز جارو میکشم
من همه کارارو خودم انجام میدم بجز جاروبرقیو طی.که فشار نیاد بهم.
من تو ماه نه هم دارم جارو برقی میکشم😄😄
من از وقتی فهمیدم باردارم نه جارو برقی کشیدم نه حیاط شستم
من ک اصلا نکشیدم شاید یکی دوبار کشیدم همسرم جارو برقی میکشه
هنوزم میکشم 👋
من از اول بارداری تا الان هیچ کاری نکردم 😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.