چرا جارو برقی کشیدن تو بارداری ضررداره؟

۱۹ پاسخ

نمیدونم ضرر داره یا نه ولی من روزایی که جارپ برقی می‌کشم شب که میخوابم درد و مرضای بارداریم شدیدتره🥴🤧

ضرر نداره که
جزو کارای سنگینه به کمر اسیب زیادی میرسونه فشار به شکم میاره

برای اونایی که جفت پایینه یا طول سرویکس پایین دارن کار سنگین محسوب میشه عزیزم. برای بارداری بی خطر اشکالی نداره

کار سنگینیه عزیزم

نه کی گفته ضرر داره باید مواظب باشی فقط

من ک‌خودم میکشم از سه ماه به بعد🤕🥴

مگه ضرر داره؟

بخاطر فشاری که به کمر و رحم میاره و هی باید عقب جلو بری

واسه کسایی ک مشگل دارن ضرر داره اونهایی ک استراحت مطلق هستن سرکلاژ شدن بچه پایین باشه خطرناکه

والا من خونه تکونی کردم

کار سنگین حساب میشه

ضرر که نه ولی خوب کار سنگینیه دیگه خطر داره

واسه هفته های پایین و مواردی ک مراقبت دارن

جارویی ک قدرتش زیاده چون فاشر میاد بهت اوایل ضرر داره بهتره انجام ندی ولی اگ قدرتش زیاد نیس مشکلی نیس

به خودت فشار نیار من یه مدت بیخیال کارای خوونه انجام دادم جفتم اومد پایین بچه هم اومد پایین با کلی استراحت خوب شدم الان میگم به جهنم دیگه بذار بمونه اگه شوهرم انجام داد داد نداد هم بیخیال

کی گفته اینو 🤔

کار سنگین هستش دیگه خدایی نکرده جفت میاد پایین یا لکه بینی پیش میاد

کی گفته ضرر داره 😐چرا هرچی جلو تر میریم هی همه چی ضرر داره😐

کی گفته؟🙄

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان میران مامان میران هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری