نخور حتما تحقیق کن
ولی دلت میخواد یه بار بخور
دکتر من گفت هفته ای دو سه تا فنجون کوچیک قهوه میتونی بخوری
من خیلی از این جور چیزا میخورم هوس میکنم همش
کافیین داره دیگه تو روز ۲۰۰ گرم کافئین مجازی ببین چقدر داره اگر بیشتره نخور بعد حساب کن چای شکلات نوشابه اینجور چیزام حسابه اگر چای خوری چای دیگه نخور
من از اول بارداریم ۲ بار خوردم
میگن ماهی ۱ بار اشکالی نداره
هفته ای یکی دوبار دکتر گفت مشکلی نداره ولی اون روز دیگه نوشابه و شکلاتو...مصرف نکن چایی هم همرنگ وکم چون اونامکافیین داره
یبار بخور ولی دیگ نه ضرر داره
اره کم و هر روز نخور
یکبار چیزی نیس ولی زیادش خوب نی
اره عزیزم بخور یبار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.