۱۱ پاسخ

به من دکتر اصلن نداد فقط کلسیم مولتی اهن.با آسپرین ویتا مین دی

من امگا ۳ رو ۲ تا در هفته میخورم، فک کنم هر روز ضرر داره ، شروع هم فک کنم هفته ۱۸بود

من از ۱۲ هفته یه روز در میان میخورم

هفته ای دوتا

من از ۲۷ هفته مصرف میکنم یه روز درمیون

۲۹ هفته داد دکتر یه روز درمیون گفته

سلام عزیزم
من بعد آنومالی شروع کردم و هفته ای سه عدد میخورم

من هر روز می خورم

من دو روز تو هفته میخوردم ولی هفته رو یادم نمیاد هفته پند بود

بعد انومالی
یه روز درمیون

هر روز یکی میخورم

سوال های مرتبط

مامان ❤تو دلی من❤ مامان ❤تو دلی من❤ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پارسا ♏ مامان پارسا ♏ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شاخ شمشاد🧿👑 مامان شاخ شمشاد🧿👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری