به من دکتر اصلن نداد فقط کلسیم مولتی اهن.با آسپرین ویتا مین دی
من امگا ۳ رو ۲ تا در هفته میخورم، فک کنم هر روز ضرر داره ، شروع هم فک کنم هفته ۱۸بود
من از ۱۲ هفته یه روز در میان میخورم
هفته ای دوتا
من از ۲۷ هفته مصرف میکنم یه روز درمیون
۲۹ هفته داد دکتر یه روز درمیون گفته
سلام عزیزم
من بعد آنومالی شروع کردم و هفته ای سه عدد میخورم
من هر روز می خورم
من دو روز تو هفته میخوردم ولی هفته رو یادم نمیاد هفته پند بود
بعد انومالی
یه روز درمیون
هر روز یکی میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.