اره دختر من رفلاکس داشت اذیت میشد با این
اره عزیزم دکتر به دختر منم داد ولی باید ۲۵ روز به بالا باشه
من دادم بچه م رفلاکس داشت ، رفلاکسش رو تشدید کرد خیلی بد شد
ولی اگه کولیک تنها داره میگن خوبه
من به دخترم میدم خوبه عالیه
وااای ندیا خیلی بده
آره من میدم خیلی خوبه
اره به پسر اولم که دوسالشه میدم،به پسر کوچیکم شربت کولیک میدم
اینو زیر 1 ماه نباید بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.