سلام چ جوری عصاره درست کنم

۱ پاسخ

قلم رو با یه پیاز که از وسط نصفش کردی بذار داخل قابلمه یا زودپز آب بریز روش داخل قابلمه حداقل ۱۲ ساعت یا داخل زودپز حداقل ۷ ساعت بذار بپزه وقتی خوب پخت مغز استخوانش رو جداکن بریز داخل آبش با مخلوط کن یا همزن برقی بزنش بعد بریزش داخل یه ظرف بذارش داخل یخچال تا خودش رو بگیره وقتی خودش رو گرفت میتونی روغن روش رو جدا کنی بقیه ش رو به تیکه ها کوچیک تقسیم کن و بذار داخل فریزر هر وقت خواستی ازش یه تیکه وردار استفاده کن اگر پیاز گذاشتی داخلش قبل از اینکه مخلوطش کنی پیاز رو جدا کن

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۱ سالگی
مامان آوین مامان آوین ۱۴ ماهگی