۱۵ پاسخ

من طبیعی بودم همه میگفتن وااای چرا طبیعی بودی چرا نرفتی سزارین الان میخوام برم سزارین میگن واای نری ها برو طبیعی ولی من گول نمیخورم 🤣🤣😂

زر می زنن حسودیشون میشه رفتی سز

والا اطراف من همه راضی و خوشنود هستن از سزارین نمیدونم دیگ

سزارین به بعضیا میاد به بعضیا نمیاد
من اطرافم هرکیو دیدم سزارین شده خیلی بهش سخت گذشته و اثرشم تا آیندش گذاشته بود
ولی خب بازم طبیعی زایمان کرده بودی یه چیز دیگه میگفتن

خخخخ زیاد توجه نکن عزیزم
ما هم که طبیعی بودیم میگن وااای چرا سزارین نکردی 😅😅😅

اگه سزارین بد بود دکتر زنان خودشون سزارین نمیشدن😅

همش چرت میگن
خیلیم خوبه
اتفاقا اطرافیان من میگن خداکنه سزارین شی وگرنه طبیعی خیلی بده خیلی سخته

تو هرکاری هم بکنی باز مردم یه چیزی میگن

زر میزنن گوش نکن

عزیزم بی توجه باش برا هرکسی نمیش نوع زایمان و براش نسخه کرد منی که دوتا طبیعی داشتم الان معایب خودش و گرفتم یه بارم خارج رحمی عمل کردم معایب اون عمل و گرفتم بالاخره زایمان بدنم کلی فشار میاد چه طبیعی چه سزارین درصمن بدن هر فرد بافرد دیگر متفاوت جاری های من جفتشون سز شدن یکیش انگار ن انگار زاییده یکیش لیفتراک باید میاوردی بیچاره رو بلند کنی تا چند روز منو خواهر شوهرم طبیعی زاییدم من هردوروبعدش رفتم اتاق عمل خواهرشوهرم درصورتی میگفت نفهمیدم درد زایمان چطوری
پس به حرف اطرافیان گوش نکن توکلت به بالایی باش انشاالله هر نوعش رفتی صحیح و سالم زایمان کنی

گو.ه خوردن😐 مردم بیکار

نه بابا سزارین اگه بد بود خود متخصص زنان و اکثر ماماها انجام نمی‌دادن برای خودشون.بگو اره نخواستم همه جام صد نفر دست بزنن و معاینه کنن

چرت میگن 😒 دوتا سزارین داشتم یکی ۱۴ سال پیش یکیم دو ماه پیش
هیچی عوارضیم برام نداشته
حتی از چندنفرم شنیدم میگن‌سزارین کمر درد میاره
کمر دردم نگرفتم

مردم حرف مفت زیاد میزنن
کلن فضولن

حرف الکی میزنن همون طبیعی هم هزارتا عوارض داره

سوال های مرتبط