۵ پاسخ

شرایط رفلاکس رو رعایت کن ببین حالش بهتر میشه
با شیب بهش شیر بده
تو سطح شیبدار بخوابون
بعد شیر یکم عمودی نگه دار و آروغ بگیر حتما
حتماااا زیر تشک یه چیزی بزار حالت شیبدار بشه بخوابه یا تشک رفلاکس بگیر
اگر شیرخشک میدی مدل ar بخر
با اینا باید بهتر بشه من دخترم رفلاکسیه

فکنم رفلاکس شدید باشه البته فکنم....

شیر میپره تو ریه اش دختر منم همینجور می‌شد شیراضافع بهش نده حتما هم اروغش بگیر

هرزمان شیر میدی پشت بندش اروق بگیر شیر گیر میکنه تو گلوش بعدشم اگه دیدی تند تند میخوره یواش از دهنش سینه دربیار نفس بگیره دوباره بده بهش

من الان نزدیک یه ماهه درگیردخترمم همینجور شده البته دخترم سرفه شدیدهم میکنه

سوال های مرتبط