۴ پاسخ

منم تازه باردار شدم و اوایل خیلی اینجا رو چک میکردم و همش میشد استرس و مشغله فکری‌بنظرم حالا که دیگه مطمئن شدی بارداری برو زیر نظر یه دکتر خوب و دیگه اینجا رو چک نکن چون همش استرسه
برو یه سری کارای آرامش بخش پیدا کن و زیاد خودتو درگیر نکن تازه اینجوری روزات بهتر میگذره من خودم از اون وقتی که گهواره رو خیلی کمتر چک میکنم واقعا آرامش بیشتری دارم

برای منم۲۰۰بودعزیزم مجددتکرارکردم بعد۴۸ساعت دیدم رفته بالا

بستگی به دکتر داره که بگه تکرار کنی یا ن

من یبارم ندادم
بیبی مثبت شد رفتم سونو

سوال های مرتبط