یبوست شدید گرفتم خانما چی دارویی بخورم دارم میمیرم 😭

۹ پاسخ

من خودم پشت میوه اب می خورم. خیلی اثر داره قبلو بعد از میوه اب بخور

شیاف بزار

پنج شیش تا کیوی.ی لیوان اب الو.زرد الو بخور از روش اب بخور.جواب داد.نداد.شیاف بگیر

شربت منیزیوم هیدروکسید

من ک بخاطر یبوست بواسیر گرفتم😭😭

شربت ام او ام

پود گل محمدی بریزتواب بخور

لاکسی ژل سه تا سر از شیشه بخور

شیاف گلیسیرین از داروخونه بگیر کمک میکنه تخلیه شه.بعدشم شربت بگیر هروز بخور ک دپباره دچارش نشی

سوال های مرتبط

مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی