۴ پاسخ

معمولا همراهش یه نی هست فوت میکنی راحته

مرسی عشقا باد کردم با نی 🥴🥴

با ید نی بذار بذاری داخلش وفوت کنی

هر دو میشه

سوال های مرتبط