۳ پاسخ

دکتر به لارا گفت ۳ سی سی
ببین من اینجوری میدادم تبش کنترل میشد
هر ۵ ساعت شیاف میزاشتم هر ۶ ساعت ۳ سی سی بروفن میدادم مثلا ساعت ۱۲ ظهر شیاف میزاشتم باز ساعت ۲ بروفن میدادم (بین شیاف و بروفن دوساعت باید زمان باشه)باز ساعت ۵ شیاف میزاشتم ساعت ۸ بروفن میدادم

۵ سی سی بهش بده بعد نیم ساعت تبش روقطع مبکنه

5سیسی

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۲ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی