۶ پاسخ

کیک فایده نداره بی ارزشه چیز مقوی بخور میوه خرما مغزیجات

سلام مامانی اگه میخوای برای نی نی ت لباسای خوشگل و اما ارزون و با کیفیت بخری همین الان تو روبیکا عضو کانالم شو لینک سایتم گذاشتم تا با خیال راحت خرید کنید
لینک کانالم
@babyshopppp

کیک با یک میوه شاید کالریشون برابر باشه ولی میوه انواع ویتامینارو به بدنت میرسونه ولی کیک و شیرینی فقط قندو چربی
خوردنش هم منعی نداره

نه چه مشکلی عزیزم من هرروز یا بیسکویت یا کیک میخورم میان وعده وقتی گشنه میشم

وزنتو می‌بره بالا من تو روزای جنگ هر شب یه شیرو کیک میخوردم ۴ کیلو تو یک ماه اضافه وزن گرفتم شیر باز مشکلی ولی شیرینیجات و هرچیزی ک قند داره کمتر مصرف شه خیلی بهتره

نه چه مشکلی
اگ دیابت نداری بخور

سوال های مرتبط