دوستان هم هفته من شمادردپریودی هنوز دارین یانه؟

۱۳ پاسخ

ب خدا توکل خیلی ممنونم

غربالگری اول سونو nt و چی هست.من یادم رفته از بارداری اولم هشت سال پیش بود

ب امید خدا همه چی خوب پیش میره ب خدا توکل. آن شاالله شمام یه نی نی سالم بدنیا میاری

من هفته 5 لکه بینی جزئی داشتم دکتر شیاف پروژسترون داد الان دو هفته هست دیگه استفاده نمیکنم نمیدونم چرا امروز اینطور شدم یکم کمردرد جزئی دارم پاهام هم درد میاد و میره

نمیدونم چرا من یک هفته به وقت پریودم مونده اما از این هفته کمردرد اینا دارم انگار میخوام پریود بشم خیلی حس بدیه هفته دیگه غربالگری اولم هست

آره من بارداری قبلیم هم درست تاریخ پریودم هرماه درد پریود خفیف داشتم

منم دارم گلم نگران نباش

خب دکترا وی گفته بهت

آره منم درد دارم جفتمم خیلی پایین بود تو سونو ان تی دکتر بهم استراحت مطلق داد یک ماه

منم ی دردی مثل پریودی گرفتم از امروز طبیعیه ؟

بله دارم

من دارم

من اصلا نداشتم

سوال های مرتبط

مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری