۶ پاسخ

نگران نباش در وهله اول شاید اشتباه شده باشم
بعدم اگه اشتباه نشده باشه دارو بهت میدن بچه زود خوب میشه نگران چی هستی

دارو میدن دگ نهایتاً ترس نداره ک
منم چون تیرویید داشتم تو بارداری گفت هفته بعد دوباره برم آزمایش از بچه بگیرن

به منم همینو گفتن ببر خانه بهداشت فقط اونا کشوری ازمایش میگیرن و درسته چرت میگن من که یه بار بردم بیمارستان خصوصی چرت گفت دفعه دوم دکترش گفت ببر خانه بهداشت انجام دادم هیچی نبود

نکران نباش
دارو میدن بهش خوب میشه ان شاالله
بازم الحمدلله که فهمیدی
اگه دور از جون دیر می‌فهمیدی هیچ‌کاری دیگه نمیشه کرد
ولی زیر یک‌ماه باشه بچه با دارو کامل مشکل رفع میشه ان شاالله

نترس انشاالله اشتباه کردن
اگر هم درست باشه که دارو میدن
انشاالله چیزی نیس🕋

ترس نداره که من نوزاد بود ازمایش زردی داد خون
که زردی نداشت

سوال های مرتبط