۷ پاسخ

عزیزم ازمایش گرفتی از دخترت؟؟ب منم گفتن تیروئید کم کارعه خیلی اعصابم خورده

چیزی نیست عزیزم
توکل بر خدا

انشاالله که اشتباه شده خدا جوجتو حفظ کنه

انشاالله که اشتباه شده چیزی نیست بسپاربخدا🤲
خدابزرگه🩷

وضو بگیر با وضو شیر خودت رو بهش بده خواهر من

استرس نداشته باش
بی خوای بچه ات هم استرس داشته باشه و مدام گریه کنه؟ تو خدارو داری

انشالله بسپار ب خدا
خودت تیروئید داشتی

سوال های مرتبط