۳ پاسخ

نه اصلا فقط سیب و. موز اونم هفت ماه ب بعد دکتر دخترم گفت اینو

فکر می کنم هنوز زوده گلابی بده هلو اینا بهتره

نفاخِ، شکمشم شل میشه، اگه با اینا مشکل نداره بده

سوال های مرتبط

مامان مانیکا😍😍🥰🥰 مامان مانیکا😍😍🥰🥰 ۱۱ ماهگی
مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی