منم حامله نیستم شکمم مثل شماست🤭
اره منم اینم
ااره حالا یکمم لا اونجا آدم نفخ و.. داره😂
منم دارم الان قبلا یذره داشتم الان نه بزرررگه انگار ۵ماهمه....احتمالا همین نفخو هورمونه وگرنه الان بچه یذرس وتو رحمه
خودت شکم داشتی قبلش
اره نفخه بخ سه ماه برسی کم کم بادش مبخوابه نرمال میشه
منم در اوردممممم نمیدونم چرا🤦🏻♀️🤦🏻♀️
اره طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.