خانوما ذخیره آهن ۱۲خیلی کمه؟

۴ پاسخ

باید از بیست باشه تا دویست

شما بچتونو بردین چکاپ؟؟دکتر براش ازمایش نوشت؟؟

اره فکر کنم کمه ولی بری دکتر دارو میده

۱۲حدمناسبشه کم نیست که

سوال های مرتبط