۹ پاسخ

پنج ساله میکشیم منو همسرم روزی چندتا از روزی هم که مثبت شدم گزاشتم کنار و نکشیدم

منم میکشم بکش بابا خوبه

تاحالا نکشیدم

نه نمیکشم

نکش ضرر داره از دود متنفرم 🤩🥰

اگه اقدامی ضرر داره دختر نکش

اگه قصد بارداری دارین نکشی بهتره منم همین طورم ولی خیلی خودمو کنترل میکنم

😂😂😂نکش ضرر داره

نه نمی‌کشم

سوال های مرتبط