پنج ساله میکشیم منو همسرم روزی چندتا از روزی هم که مثبت شدم گزاشتم کنار و نکشیدم
منم میکشم بکش بابا خوبه
تاحالا نکشیدم
نه نمیکشم
نکش ضرر داره از دود متنفرم 🤩🥰
اگه اقدامی ضرر داره دختر نکش
اگه قصد بارداری دارین نکشی بهتره منم همین طورم ولی خیلی خودمو کنترل میکنم
😂😂😂نکش ضرر داره
نه نمیکشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.