۵ پاسخ

اینو میدم عالیه خیلیم دوسش داره

تصویر

همون پدیا عالیه

ویوا کید خوبه بنظرم

ما اصلا برند خارجی نداریم.یه سری تولید داخل داریم یه سری تحت لیسانس مثل همین پدیا بست.
حالا ببین بچه کدومو دوست داره
وگرنه از نظر تقویت یکسانن
پسر من پدیا بست رو دوست نداشت مثلا

پدیا خیلی خوبه

سوال های مرتبط