۲۲ پاسخ

اره 😐

آره

پسر من آگهی بازرگانی دوست داره،تبلیغ قابلمه😐 جم کیدز میزنم نگاه نمیکنه تا تبلیغ شروع میشه هرجای خونه باشه بدو بدو میره 😂

دیر حرف زدن بچه اصلااااااا ربطی به نوع کارتون و فارسی و انگلیسی بودنش نداره 😐 این حرفا چیه میزنید آخه

بله ‌‌

اره ولی خودش علاقه نداره نمیبینه

همیشه روشنه ولی نگاه نمیکنه

اره بابا کچلمون کرده. 😅

اره عاشق شبکه پویاس
خدایی هم برنامه هاش خیلی خوبن

اره

پسر من فقط مستند حیوانات نگاه می‌کنه خیلی دوست داره

آره.

اره 😑

پسر من خودش علاقه ندارد از اول نذاشتم نگاه کنه بعضی وقتها اونم در حد 10دقیقه یا 15خودش نگاه می‌کنه بعد بیخیال بیشتر آهنگ می‌ذارم میرقصه دست می‌زنه

من اجازه میدم خودش نمیبینه🥴

اره پسر من عاشق تبلیغه

دیگه اجازه هیچ کاری رو نمیگیره 😅😂

آره بیشتر گوشی

اره ولی نمیبینه فقط گوشی دوست داره

اره از 9 میبینه تا 11 بعد اون دیگ شبکه پویا برنامه هاش چرت میشه نمیبینه

اره.

آره.

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی