من که میخورم در هفته دوبارم دمنوش ترنجبین زنیان میخورم نفخ شیر گرفت میش
سویا نریختم فقط سیب زمینی
ماکارانی خیلی خیلی ترش داره و نفاخه،سیب زمینی هم که ریختی بدتر.....
بنظر من نخوری بهتره چون بچه خیلی اذیت میشه
بخور روش عرق نعنا بخور
خیلی شیرو زیاد میکنه
ولی نفخش زیاده سویاهاشو نخور
کم بخورم چی
نفخش خیلی زیاده
شیرت زیاد میشه اما بچه ات هم خیلی ممکنه اذیت بشه
ماکارونی نفاخه
نه خیلیم خوبه
اتفاقا ماکارانی هم شیرو زیاد میکن هم مقوی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.