من زیر تشکش میزارم که یکم زیر سرش بیاد بالا چون رفلاکس داره
از بدو تولد
از اول🙂🙂
دکتر به من گفت از اوایل بذارم
از اول
دكتر گفت بود از ٦ماه ب بعد
۵ماه زود نیست ک..
بذار بابا ،اگرم میترسی بالا بیاره ب پهلو بخابونش.
الان تو سن خفگی نیست ک.بزرگه
من از دو ماهگی گذاشتم.
بالشت کلا طبق تحقیقات تا یک و نیم سالگی که اصلا توصیه نمیشه
تا ۶ ماه هم ممنوع فکر کنم
چون ممکنه خفه بشن فشاری که زیر گردن میاد اگر شیر توی خواب برگردونن
اگر کوچولو تون میخوابه روی زمین هم الکی بالشت نزارید
منم تا الان نزاشتم
مگه الان نمیزاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.