نه عزیزم تا پایان ۶ ماهگی فقط شیر میخوره.بچه های رفلاکسی یا کولیکی از پایان ۴ ماه هم ممکنه شروع کنن
بعد یکسالم بیشتر باید غذا بخوره
تا شش ماهگی فقط شیر میخوره، بعدش کم کم میتونی فرنی و سوپ و این چیزا بهش بدی
ن دیگ پایان ۶ماهگی باید غذای کمکی رو شروع کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.