۱۰ پاسخ

اصلا عقب ننداختم تا حالا

از استرس و فشار روانی فراوان

چهل روز نفهمیدم چرا

برا استرس بوده

ده روز آمپول زدم پریود شدم

۳ ماه،تنبلی تخمدان

۴ ماه ، تنبلی تخمدان

۵ ماه کیست داشتم با امپولم نشدم ولش کردم خودش درست شد

یه هفته،از استرس بود

ی هفته

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۳ سالگی