۴ پاسخ

اینم اضافه کنم
ببخشید ولی اسهالم هس

هم ی نوع سرماخوردگیه هم ی نوع ویروس دخترمنم تب داشت با اسهال و استفراغ تبشم پایین نمیومد ۳روز بستریش کردن

دخترمنم ۳روزه که همینطوری شده نمیدونم از سرماخوردگیشه یا دندون میخواد در بیاره 🥲

ممکنه عزیزم

سوال های مرتبط