۶ پاسخ

من نسخه پیچم مانعی نداره استفاده کردنش ولی بیشتر تاثیرش برای گرفتگی بینی هست تا ابریزش خانم باردار فقط استامینوفن ساده۳۲۵ و دیفن هیدرامین ساده نه کامپاند میتونه مصرف کنه و در حد امکان همینام مصرف نشه بهتره

بله اتفاقا فقط همین اسپری بینی مجازِ

من پیش یه دکتر رفتم به من گفت به جز قرص تیروئد اهن وویتامین خانم باردار تا وقتی که دردش در حد زایمان نیست نباید هیچ قرصی مصرف کنه برا بچه خوب نیست

سیتریزین بخور

سلام واااای منم از صبح بدن درد سردرد حالت تهوع هرچی میخورم بالا میارم حالم اصن خوب نیس گلو درد آبریزش بینی

سلام از دکترتون بپرسید بهتره

سوال های مرتبط

مامان امیر پاشا مامان امیر پاشا هفته سی‌ام بارداری
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری