۸ پاسخ

من ب دنیا نیومده هنو ولی انشالله هر وقت ک اومد روزی ک بدنیا بیاد هفته بعدش براش نوبت میگیرم
بعد اینکه با روش حلقه هم میگم انجام بدن براش

منم قراره چند رور دیگه
ختنش کنم با روش حلقه
پسر بزرگم هم حلقه بود عالیه

من ۴۰ روزگی میخوام ببرمش
به روش حلقه

دکتر به من گفت۴۰رد بشه بعد
به روش. حلقه ختنه شد سر ده روز حلقه افتاد

دکتر به من گفت دوماهگی

من از ۲۴روزی منتظر مادر شوهرم بودم ک بیاد باهام بچه رو ببریم برا ختنه
۴۲روزگی به روش حلقه
هفت هشت ساعت اول خیلی گریه کرد خیلی
بعدش خوب بود
دکتر پسرم گفت از ۲۰روزگی به بعد ختنه کنی خوبه
هرچی کوچیک تر کمتر اذیت میشه

حلقه چجوریه دیگ

منم ۴۰‌ روزگیش میخوام ختنه کنم

سوال های مرتبط