۵ پاسخ

اره من زدم یک ماهه رو پریودم عقب افتاد وقتی دوز دوم رو زدم کلا یک روز پریود شدم 🤣🤣🤣🤣🤣چاق نشدم و باد هم نکردم

خوب نیست باد می‌کنی چاق میشی پریود هات دردناک میشه

یه خانم بود توهمین گهواره زده بود و بعد باردار شده بود فک کنم صددرصدی نیس

من قبل پسرم ۷ سال پیش زدم همش پریود بودم انقد بد بود

اره من زدم

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۱۶ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۱ سالگی