اره من زدم یک ماهه رو پریودم عقب افتاد وقتی دوز دوم رو زدم کلا یک روز پریود شدم 🤣🤣🤣🤣🤣چاق نشدم و باد هم نکردم
خوب نیست باد میکنی چاق میشی پریود هات دردناک میشه
یه خانم بود توهمین گهواره زده بود و بعد باردار شده بود فک کنم صددرصدی نیس
من قبل پسرم ۷ سال پیش زدم همش پریود بودم انقد بد بود
اره من زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.