۸ پاسخ

غذای سفره میدم‌. قبل از زدن ادویه و نمک و فلفل غذاشو جدا میکنم

غذای سفره قبل اینکه رب و نمک ادویه بزنم جدا میکنم براش

من از ۱۰ماهگی دیگه همه چی دادم
غذای خودمونم کم چرب و کم ادویه میذارم با خودمون میخوره چون دیگه لب به غذای خودش نزد

ران بوقلمون بزار بپزه آبگوشتش و گوشتش با پلو
ماست و مييوه
موز و آووكادو
فرني با ميوه
لوبيا سفيد با قارچ

سیب آپز بده هر میوه ای من رنده میکنم میدم فرنی حریره بادام سوپ

من غذای سفره نمیدم فعلا چون ادویه داره و چربه

عزیزم من ب سلما شیر برنج
حریره بادام
آبگوشت
کته ها
فرنی
پوره ها
تخم مرغ
تخم بلدرچین
پنیر گردو
میدم

بنام خدا سفره🤣

سوال های مرتبط