ای خدا چرا دردای من شروع نمیشه 😫
حس میکنم هر لحظه ممکنه بترکم🫤

تصویر
۹ پاسخ

فقط پله بالا وپایین کن وپیاده روی

من دهانه رحمم1.5سانت بازه دکتر گفت تا هفته دیگه دردم نگرفت برم بستری بشم ....چون دیابت بارداری دارم گفت باید39دیگه ختم بارداری بدیم

منم همینطور

خوشبحالت عزیزم انشالله با دل خوش و بسلامتی فارغ شی .من تازه وارد ۸ ماه شدم شکمم اینجوریه

عزیزم وزن نی نی چنده

منم مثل شما جمعه تاریخمه

من یکمی درد کمر دارم انشالله بیشتر شه

منم مثل تو

ورزش میکنی؟ تا الان ورزش داشتی؟
به پزشکت گفتی؟ شیاف بده یا راهکتری بده؟

سوال های مرتبط

مامان 🩷🧸مرسانا🧸🩷 مامان 🩷🧸مرسانا🧸🩷 ۶ ماهگی
مامان 🩷🧸مرسانا🧸🩷 مامان 🩷🧸مرسانا🧸🩷 ۶ ماهگی
مامان پسرعسلی مامان پسرعسلی ۸ ماهگی