۳ پاسخ

ببخشید بی ادبی
اشناتون زر مفت زده
برعکس تو سن خیلییی بد خدای نکرده دیابت۲ میگیره
و اینکه برا همیشه مزاقش شیرینی میشه
و دندوناش خراب میشن

به شکر میگن سم سفید
برای خودمونم خوب نیست چه برسه به بچه ها
خیلی تو رشدشون تاثیر داره
بچه هم ذائقه اش شیرین میشه و اول بد غذایی

قند که خیلی بده، واسه خودمونم خوب نیس ، نباید زیر دو سال اصن بخورن حالا ماها در حد کم میگیم طوری نیس ولی زیادش واقعا خطرناکه واسه بچه، تو رشد هم اثر داره

سوال های مرتبط