ببخشید بی ادبی
اشناتون زر مفت زده
برعکس تو سن خیلییی بد خدای نکرده دیابت۲ میگیره
و اینکه برا همیشه مزاقش شیرینی میشه
و دندوناش خراب میشن
به شکر میگن سم سفید
برای خودمونم خوب نیست چه برسه به بچه ها
خیلی تو رشدشون تاثیر داره
بچه هم ذائقه اش شیرین میشه و اول بد غذایی
قند که خیلی بده، واسه خودمونم خوب نیس ، نباید زیر دو سال اصن بخورن حالا ماها در حد کم میگیم طوری نیس ولی زیادش واقعا خطرناکه واسه بچه، تو رشد هم اثر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.