من یوفو دارم ، سیزده سال پیش برای دخترم گرفتم ، دو نفر دیگه هم ازش استفاده کردند ، الان برای این دخترم هم دارم استفاده می کنم ، هیچیش نشده ، قسمت موزیکالش هم کار می کنه. تنظیم ارتفاع هم داره . من که راضی بودم .
من اسکای گرفتم
کنسولش خیلی زود جدا میشه البته بچه ها زیاد با کنسول بازی نکردن
و اینکه حس میکنم کوتاه بود واسه بچه های من
پسر من یوفو داره
اصلا خوب نیست
پشتش همون دو روز اول کنده شد
سر یه ماهم براش کوچیک شد
اینا که نوشتم مدل روروئک های دلیجان هست .
دلیجان دارم راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.