پسرم منم امروز دلش خاست خورد،چی بگم،دیگ نمیشه جلوشون وایساد،یا باید ی جور پدس بکنی نبینه یا دید بدی،توجیه نمیشن این ووروجکاا اصلا
نه عزیزم بد نیست
فقط ممکنه یکم معده رو اذیت کنه
من سیب زمینی یا شلغم خام میخورم
هرچند توصیه میشه در میزان زیاد خورده نشه
نه بد نیست
امکان کرم افتادن مدفوع وجود داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.