خانوما راسته میگن تو ۸ هفته شنیدن صدای جنین براش مضره؟

۱۰ پاسخ

اره میکن بهتره نزارن برای جنین مضره اگه دکتر خپاست بزاره تو بگو‌نمیخواد بالخره میشنوی عجله نکن سلامتی بچت مهم تره

برا منو ۶ هفته صدا قلبشو گذاشت

آره واقعا مضره

اره واسه منم نذاشت

دکترم نذاشت من بشنوم گفت زیر ده هفته اکو میشه

۱۰ هفته به بعد صدای قلب میزارن

نه دورغه درک نمیکنم واقعا لیزر نیست که ضرر داشته باشه

نه

دکتر من نذاشت گفت انتی اومدی میزارم

متوجه منظورت نشدم

سوال های مرتبط

مامان یه حبه قند مامان یه حبه قند هفته هشتم بارداری
مامان عباس🩵 مامان عباس🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان فندق♥️ مامان مامان فندق♥️ هفته یازدهم بارداری