خانومای که تازه زایمان کردین چیا میخورین چیا نمیخورین

۲ پاسخ

کاچی
گوشت توی شیشه
زیره پلو
چای بادیون و داروی چای

فقط میدونم کلاس آمادگی زایمان رفتم گفتم تا چهل روز کاچی بخورید❤️🙏🏻

سوال های مرتبط