شربت لاکسی ژل بگیر که مدفوع نرم بشه تا شقاق خودش خوب بشع، وگرنه کرم و اینا هیچی تاثیر نداره وقتی باز سری بعدی مدفوع میکنی زخمش تازه میشه
مامان آرسین شقاق مقعد را چیکارکردی ؟ خوب شدی ؟😥
چند وقته اینجوری شدی ؟
عزیزم منم یبوست بودم بعد زایمان واقعا شقاق بد دردیه
اگه یبوستی قرص سی لاکس شبی دوتا با آب زیاد و انجیر و خاکشیر و برگ زردآلو بریز تو آب بعد یه ساعتی بخور قبل خاب
اگع روغن حیوانی ام داری چربش کن
تو آب ولرم بشین پماد آنتی فیشر بزن زور هم نزن موقع مدفوع
پماد هست تو داروخونه ها دیلتیازم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.