۹ پاسخ

واااای منم عااشق چایی ام خیلی زیاد میخورم

منم همینجوریم نه خیلی خوبه اما کم رنگ وبا خرما بخور

من واسه چایی میمیرم، دلم اصلا به غذا نمی‌کشه فقط چاااااااای

نه شیر و زیاد میکنه ولی کمرنگ من الان دوتا لیوانی خوردم.

من باشه می خورم نباشه نمی خورم

وایی من هر دوساعت میخورم😂😐

منم وحشتناک چایی دوس دارم

خوبه اتفاقا شیرو زیاد میکنه ولی کمرنگ

کمرنگ بخور گلم

سوال های مرتبط

مامان سید تیام مامان سید تیام ۷ ماهگی
مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی