واااای منم عااشق چایی ام خیلی زیاد میخورم
منم همینجوریم نه خیلی خوبه اما کم رنگ وبا خرما بخور
من واسه چایی میمیرم، دلم اصلا به غذا نمیکشه فقط چاااااااای
نه شیر و زیاد میکنه ولی کمرنگ من الان دوتا لیوانی خوردم.
من باشه می خورم نباشه نمی خورم
وایی من هر دوساعت میخورم😂😐
منم وحشتناک چایی دوس دارم
خوبه اتفاقا شیرو زیاد میکنه ولی کمرنگ
کمرنگ بخور گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.