منم دقیقا مثل شما انتی ۳۹ انومالی ۳۴
هرچی بچه بزرگتر میشه طول میاد پایین طبیعیه
نه درسته
منم ۴۱ بودم ۳۴ شدم ولی باید سنگین کار نکنی
نه عزیزم خبه من انتی 34 بودم خدا کنه رفته باشه بالا یا همین
طبیعیه بچه سنگین شده
استراحت کن
پیاده روی و سرپا ایستادنه زیاد نداشته باش
ن خوبه ولی نزار پایین تر بره
من هم ان تی هم انومالی ۳۸ بود
دکتر گفت خوبه
دکترم رو عوض کردم رفتمپیش یکی دیگه
اون میگه یکمپایین شیاف بزار
من دوست ندارم شیاف بزارم😩
نگران نباش اگر مشکل داشته باشه دکتر برات یک راهی انجام میده . نگران نباش برو دکتر
چرا اعدادش هی تغییرمیکنه؟؟
پایین میاد?
یه سوال میشه جواب بدین میگم شما از سونو انتی تا انومالی کار انجام دادین راه رفتین؟؟یا استراحت کردین؟
بد نیست از دکترت باز سوال کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.