منم میزارم تو یخچال استفاده میکنم چون گرمه همش اب میشه
از وقتی کولر روشن میکنیم تو یخچال نمیزارم
بستگی ب هوای خونه داره یدونه بیرون نگه دار اگر دیدی بعد از یک روز اب نشد پس یخچال نیاز نیس
تو یخچال میراشتم سفت میشد اذیت میشدم🥴
منم تو یخچال انبار کردم😅
من سرکلاژ نیستم ولی میزارم
ن منک نمیزارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.