خانمهای سرکلاژی شیاف پروژسترون باید بزارم تو یخچال؟

۵ پاسخ

منم میزارم تو یخچال استفاده میکنم چون گرمه همش اب میشه

از وقتی کولر روشن میکنیم تو یخچال نمیزارم
بستگی ب هوای خونه داره یدونه بیرون نگه دار اگر دیدی بعد از یک روز اب نشد پس یخچال نیاز نیس
تو یخچال میراشتم سفت میشد اذیت میشدم🥴

منم تو یخچال انبار کردم😅

من سرکلاژ نیستم ولی میزارم

ن منک نمیزارم

سوال های مرتبط

مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری