۳۷ و ۳ دهم تبه؟؟؟

۴ پاسخ

تب ندارع ولی بازم از پاراکید بده تا زیاد نشه

نه ولی گرمه بدنش مواظب باش بالاترنره

نه ولی مراقبت کن ۳۷.۵نشه

نه نیس

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱۴ ماهگی
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه پنبه ای مامان جوجه پنبه ای ۱۶ ماهگی
مامان آیسا مامان آیسا ۱۶ ماهگی
مامان یسنا۵ساله ونورا مامان یسنا۵ساله ونورا ۱۰ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱ سالگی