مامانا زایمان طبیعی خوبه یا سزارین با دلیل بگین

۹ پاسخ

من طبیعی
چون بنظرم این تو سرشت من نهاده شده و اگه کسی لگن خوب داشته باشه و تمرین کرده باشه بهترین نوع زایمان هست.
شیر مادر راحت تر میاد نسبت ب سزارین .
منتهی شرایط هرکس فرق داره. قدیم سر زا میمردن بعضیا . ولی من اگه بتونم و دکتر احازه بده حتما طبیعی میارم

من سزارین چون هم بچه اول هم استراحتم نمیتونم ورزش کنم هم از دردش میترسم ذهنم آمادگی قبولش واقعا نداره

من سزارین رو انتخاب میکنم.چون فقط چند روز بعد عمل درد داری و قابل احملت.با برنامه ریزی میری بیمارستان و اتاقشم خواستی دیزاین میکنی☺️.طبیعی دردش زیاده و استرسش بیشتره.معلوم نیس اگه خوش شانس باشی دو سه ساعت درد بکشی یا چند روز🤦‍♀️واژن هم بخیه میخوره و دفرمه میشه.

من اولیم طبیعی بود
خیلی راضی بودم دومی هم میرم طبیعی
از گاز انتونوکس استفاده کردم
ماما همراه گرفتم
اتاقم خصوصی بود کسی نمیخاست مدام معاینه کنه
اینا جز چیزایی مهمیه که خاطره خوش برات میذاره

در کل بدون واسه طبیعی باید تحرک داشته باشی ورزش کنی پیاده روی کنی تا کانال زایمان راحت باز بشه واگرنه اگه استراحت مطلقی و حاله ورزش نداری زایمانت سخت میشه ،اینم که میگن شکم پاره بشه بهتره تا واژن ،باوره غلطیه ،بدنه زن افریده شده واسه این کار ،البته استثنا هم وحود داره ولی بعد از خوب شدن به حالت اول برمیگرده

دختره اولم طبیعی بود ،خیلی راحت زایمان کردم زایمان فیزیولوژیک ،دومی رو هم حتما طبیعی میارم ،البته بگم خیلی ورزش کردم ورزشایه مناسب زایمان ،موقع زایمانم فقط درد شکمی داشتم ،انقباض میگرفت ول میکرد ،ولی خارج شدنه بچه رو اصلا متوجه نشدم فقط کتفشو یه لحظه حس کردم چون بی حسی میزنن ،اگه حال و حوصله ی ورزش داری طبیعی بهتره ،سزارین خیلی عوارض داره

طبیعی
دلیل نمیگم چون الان خیلی ها میان میگن برا ما اینطور نبود چی و فلان
ولی خب بستگی به بدن داره
منکه عالی پیش رفت

منم‌نمیدونم واقعا

سزارین چون ترجیح میدم شکمم پاره بشه تا جایی دیگم😂😅

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دلوین♥️ مامان دلوین♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان یزدان👼💙 مامان یزدان👼💙 ۵ ماهگی
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری