۳ پاسخ

پسر من هم شیر خشک میخوره هم شیر مادر میخورد اول شیر شبشو قطع کردم که به نظرم خیلی سخت تر بود بعد شیر روز رو کم کردم و در آخر هم از شیر مادر جداش کردم الان قبل خواب شیر خشک میخوره که معمولا دو یا سه بار میشه طول روز هم اگه شیر بخواد شیر پاستوریزه با نی میدم .فعلا تا نزدیک دو می‌خوام شیر خشک بدم بعدش شیر خشکشو با شیر پاستوریزه و شیشه رو با لیوان جابه‌جا کنم که دیگه واسه دوسالگی شیشه و شیرخشک هم ترک کنه

زوده از الان من پسرمو ۲سال وخورده ای بود گرفتم ازشیر روزها تو لیوان یا قمقمه شیرمیدادم بعدش کم کم گرفتم شبهاهم ندادم

کلامیخوای ازشیربگیری

سوال های مرتبط