واییی معدم خیلی درد می‌کنه😫😫
کیا اینجورین

۵ پاسخ

وای که من اسید معده ام ویرانم کرده چهار صبه من نخابیدم هنوز

من اول بارداری اصلا معده درد و حالت تهوع نداشتم
الان از معده درد همش ناله میکنم‌

قرص فاموتیدین 20یا نصف 40

عادیه منم اینجوری بودم الان خوب شدم بعضی وقتا درد دارم

منم تو این هفته خیلی معده درد دارم😒

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی
مامان دختر مامان دختر ۴ ماهگی
مامان یوسف مامان یوسف روزهای ابتدایی تولد
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان دخترم وگل پسری مامان دخترم وگل پسری هفته سی‌وسوم بارداری