وای که من اسید معده ام ویرانم کرده چهار صبه من نخابیدم هنوز
من اول بارداری اصلا معده درد و حالت تهوع نداشتم
الان از معده درد همش ناله میکنم
قرص فاموتیدین 20یا نصف 40
عادیه منم اینجوری بودم الان خوب شدم بعضی وقتا درد دارم
منم تو این هفته خیلی معده درد دارم😒
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.