واییی معدم خیلی سوزش داره

۶ پاسخ

دقیقا عین من همیشه با قرص اروم ِمیشد امشب نمیشه

من میجوشه

فاموتیدین بخور

به من پنتوپرازول داد اصلا فایده نداشت الان فاموتیدین ۴۰ داد

وای من از دیروز اسهال شدم نمیدونم چرا 🤕🤕

من هرچی میخورم با معده درد میگیرم یا سوزش معده

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هیلدا وهاکان🧿 مامان هیلدا وهاکان🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری