۶ پاسخ

خصوصی برو حتما
دولتی خیلی اذیت میکنن
بهت قرص میدن یکی دو روز بمونی درد بکشی بعد میبرن کورتاژـولی خصوصی دو سه ساعت تموم میشه

ولی من دوبار کورتاژ شدم دوبارشم دولتی رفتم ،راضی بودم

من بخاطر شرایط مالی وقتی درد زایمان تو ۲۱ هفته گرفتم هرجا خصوصی زنگ زدم گفت پول زایمان طبیعی رو باید بدی و چون دوقلو بودن هزبنش میشد دوبرابر اومدم رفتم دولتی از جفت هم موند که باید کوتاژ میشد الهی که خدا سر هیچ زنی نیار روزگار منو یعنی مردم و زنده شدم جوری بود که به همسرم گفته بودن بیمار رو داریم از دست میدیم انقد دولتی افتحضاح بود چقدر هم بهم آسیب زدن چقد بد رفتاری به نظرم برو خصوصی

من ۲۵ فروردین کورتاژ کردم ۳۲ میلیون شد

من حاضربودم طلابفروشم ولی دولتی نرم که کاراموزا دست کاری کنن
خصوصی خیییلی رسیدگیشون عالیه
درک میکنن ،بااخلاقن ومراعات میکنن
البته نظرمن اینه
چون برااساس تجربمه

33ملیون

سوال های مرتبط