۶ پاسخ

من تاپیک قبلی تو دیدم ابله مرغان گرفته ‌.. الان فصلشه .‌ دخترای خاهرشوهرم هر دوتا رو گرف خودشو شوهرشو هم گرف ... درد بدیه فقط چیزای سرد بده بخوره گرمی ندی اذیت میشع .. تب شو هواست باشه واسه اون ابله ها پماد هست بگیر از داروخانه هم بی حس میکنه هم خشک کننده اس

دلم برا خنده هاش تنگ شده خدا هیچ بچه ای مریض نشه تا خوب بشن جیگر آدم خون میشع
اگر استا رو بالا میاره شیاف براش بزار

ی تخم مرغ براش بشکن دورش بگردون و چهار قل و آیه الکرسی بخون بعد تخم مرغ بیرون خونه بشکن

عزیزم امیدوارم زودتر خوب بشه.الان دیدم تاپیکاتو که گفتی مریض شده کوچولو
خواستم بگم اینقد عکس این بچه رو نزار،بچه معصومه پاکه زود چشم میخوره

برا چی درد داره؟

چه دردی

سوال های مرتبط